Тема першого уроку завжди підбирається з особливою увагою. Завдяки їй учнів можна настроїти на потрібний лад і направити їх у вірному руслі. Останні роки для першого уроку обирають найбільш важливі теми в житті народу. Адже учень має знати сучасну історію, яка твориться на його очах, а також вивчати минуле. Лише знаючи цей матеріал, дитина стане в майбутньому повноправним членом суспільства і зможе впливати на творення майбутнього.
У житті кожного покоління і кожного народу є події, які назавжди лишаються в історії, впливають на свідомість людей, а також визначну роль відіграють у місці і ролі багатьох цивілізацій. Українці завжди славилися своїм прагненням свободи, стремлінням щасливо і безбідно жити. Через це навколо України проходило багато подій, які мали вплив не лише на українців.
Урок присвячено до дня Гідності та Свободи України
Мета: не
забувати многостраждальної історії нашого народу. Допомогти учням глибше
усвідомити значення історичної спадщини про Голодомор 1932 – 1933 років; виробляти вміння
самостійно аналізувати і робити
висновки. Виховувати почуття співпереживання, пошану до історичного минулого
українського народу.
Мотивація успіхуПравоосвіта учнів
Мета правового виховання учнів — формування в них правової культури громадянина України, що складається передусім зі свідомого ставлення до своїх прав і обов'язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції України, з глибокої поваги до законів і правил людського співжиття, готовності дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, активної участі в управлінні державними справами, рішучої боротьби з порушниками законів.
Правове виховання — виховна діяльність школи, сім'ї, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів.
До проведення заходів, у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру.
Згідно Указу Президента України від 12.08.2015 № 471
У світі, де обман серед студентів і плагіат є однією з головних проблем вищої освіти, дитяча брехня таїть у собі потенційну небезпеку для майбутнього. Кожний батько та кожна мати хотіли б навчити свою дитину жити чесно та добросовісно. І коли дворічний малюк обманює батьків, що не проливав сік, або 8-річна дитина під час контрольної роботи дістає шпаргалку, це може викликати у батьків легкий шок. Тримайтеся, ви не зробили нічого поганого! Далі ви можете дізнатися, чому брехня – це нормально, а також про те, як необхідно реагувати на нечесність дитини і що зробити, щоби чесність існувала у вашому домі за замовчуванням.
Сегодня весь мир помешался на гаджетах: смартфонах, планшетах
и прочей цифровой технике. Вместе с ними в мир проникает вирус цифрового
слабоумия. И это не шутка, это диагноз. В 2007 году специалисты заметили, что с
каждым годом все больше детей — представителей цифрового поколения страдают
расстройством внимания, потерей памяти, низким уровнем самоконтроля,
когнитивными нарушениями, подавленностью и депрессией. Исследования показывают,
что в мозгу представителей цифрового поколения наблюдаются изменения, похожие
на те, что появляются после черепно-мозговой травмы или на ранней стадии
деменции — слабоумия, которое обычно развивается в старческом возрасте.
В это сложно поверить, но
среднестатистический семилетний европеец уже провел у экранов больше года своей
жизни (по 24 часа в сутки), а 18-летний — больше четырех лет!Хочешь сказать,
что сейчас совсем другие дети? Да, дети другие, но мозг у них такой же, что был
у человека тысячу лет назад, — 100 миллиардов нейронов, каждый из которых
связан с десятью тысячами себе подобных.Мозг нужно развивать и кормить. Все
наши мысли, действия, решения сложных задач и глубокие размышления оставляют
след в нашем мозгу.«Ничто не может заменить того, что дети получают от
собственного, свободного и независимого мышления, когда они исследуют
физический мир и сталкиваются с чем-то новым», — утверждает британский
профессор психологии Таня Бирон.
Ты будешь шокирован, но с
1970 года радиус активности детей (пространства вокруг дома, в котором дети
свободно исследуют окружающий мир) сократился на 90%! Мир сжался до экрана
смартфона. Дети забыли и, что еще хуже, просто не знают, каково это — бегать
под дождем, пускать кораблики, лазать по деревьям или просто болтать друг с
другом. Они часами сидят, уткнувшись в свой смартфон. А ведь им необходимо
развивать свои мышцы, знать о рисках, которые приготовил для них мир, и просто
взаимодействовать со своими друзьями. «Удивительно, как быстро сформировался
совершенно новый тип среды, где вкус, обоняние и осязание не стимулируются, где
большую часть времени мы сидим у экранов, а не гуляем на свежем воздухе и не
проводим время в разговорах лицом к лицу», — говорит Сьюзен Гринфилд. Нам
определенно есть о чём волноваться.Мозг формируется, когда есть внешние стимулы
и чем больше их будет — тем лучше для мозга. Поэтому очень важно, чтобы дети
исследовали мир физически, но не виртуально. Это нужно растущему мозгу, как и
тысячу лет назад.
Комментариев нет:
Отправить комментарий