Метод проектів завжди:
- Орієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, - яку вони виконують протягом певного відрізка часу;
- припускає можливість вирішення деякої проблеми;
- результати виконаних проектів повинні бути "відчутними“, мати конкретний результат;
- передбачає обов'язкову презентацію отриманих результатів.
Використання методу
проектів на уроках математики та інформатики в рамках профільного навчання дозволяє, дотримуючись
традиційної системи учбових занять, уникати їх відриву від реальної діяльності, добиваючись тим самим глибокого і
надійного засвоєння матеріалу, що вивчається,
а також сприяє досягненню вимог сучасного інформаційного суспільства.
Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі. Протягом навчання в десятому класі ми навчилися :
ОтветитьУдалитьпланувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати;
використовувати багато джерел інформації;
самостійно збирати і накопичувати матеріал;
аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку;
приймати рішення;
установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним);
створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій);
підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів;
представляти створене перед аудиторією;
оцінювати себе та інших.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьДуже цікавий та корисний блог,який допоміг мені в насчанні.Беспосередньо на уроках математики та інформатики. Бякую вам за цю інформацію.
ОтветитьУдалитьДуже вдячна за корисну та дуже цікаву інформацію. Згодна, що такий метод є більш ефективним для засвоєння нового матеріалу. Використання методу проектів на уроках математики та інформатики в рамках профільного навчання дозволить, дотримуючись традиційної системи учбових занять, глибоко та надійно опанувати новий матеріал.
ОтветитьУдалитьПід час роботи над проектом ми сформували навички соціального загартовування і моральної відповідальності для успішної адаптації в соціумі через організацію соціально-значущої діяльності.Також ми навчились працювати з блогом. Відбулась актуалізація кращих моральних якостей учасників проекту – доброти, співчуття, діяльної допомоги і підтримки тих, хто сьогодні відторгнутий своїми рідними і близькими, опинився у важкій життєвій ситуації і, можливо, втратив віру в суспільство.
ОтветитьУдалитьМетод пректів на мою думку має місце на уроках інформатики і певно є досить ефективним.В той же час використання даного методу на уроках математики мені здається недоцільним через об'ємність методу і малопридатності проблем математики до подання таким методом.
ОтветитьУдалитьДуже вдячна за корисну та дуже цікаву інформацію. Згодна, що такий метод є більш ефективним для засвоєння нового матеріалу. Використання методу проектів на уроках математики та інформатики в рамках профільного навчання дозволить, дотримуючись традиційної системи учбових занять, глибоко та надійно опанувати новий матеріал.
ОтветитьУдалить