Рефлексія
Перш за все зауважу про важливість рефлексії для колег в
нашому колі та для мене особисто. Завершується чергове заняття, насичене
емоціями та спілкуванням. Проходить час і дивишся на результати спілкування
дещо по-іншому – з точки зору власних досягнень. Здається, що вже опрацьовано
неймовірну кількість інформації та кожної наступної зустрічі з певним сумом
виявляєш «білі плями» в своєму досвіді.
Сьогодні я відкрила деякі цікаві аспекти формувального
оцінювання. Причому (що приємно і актуально) в ході дискусії з однодумцями. В
мене виникла ідея розробити дуже цікаву форму для уроків математики.
Приєднуюсь
до думки колег, що 4 бали за 70% досягнень – це дійсно далеко від реалій нашої
шкільної дійсності, але в той же час підтримую те, що такі «жорсткі» рамки – це
реалії вже не майбутнього, а сьогодення.
І найголовніше – незважаючи на певні труднощі (а де їх не
існує?) я безумовно маю величезне задоволення працювати на нашому
майстер-класі. Багато питань, що обговорюються стосуються не лише школи.
Тому вдячна всім і бажаю натхнення в подальшій роботі!
Тому вдячна всім і бажаю натхнення в подальшій роботі!
Наташа, я полностью согласна, тоже обнаружила много "белых пятен" в личном опыте. Такие мастер- классы очень полезны и хорошо наводят порядок в голове!! Рада нашему общению на занятиях. Надеюсь, что ты поделишься новой формой для математики?
ОтветитьУдалить