среда, 26 ноября 2014 г.

Intel® Навчання для майбутнього Майстер-клас День 2

Рефлексія

Перш за все зауважу про важливість рефлексії для колег в нашому колі та для мене особисто. Завершується чергове заняття, насичене емоціями та спілкуванням. Проходить час і дивишся на результати спілкування дещо по-іншому – з точки зору власних досягнень. Здається, що вже опрацьовано неймовірну кількість інформації та кожної наступної зустрічі з певним сумом виявляєш «білі плями» в своєму досвіді.
Сьогодні я відкрила деякі цікаві аспекти формувального оцінювання. Причому (що приємно і актуально) в ході дискусії з однодумцями. В мене виникла ідея розробити дуже цікаву форму для уроків математики. 
Приєднуюсь до думки колег, що 4 бали за 70% досягнень – це дійсно далеко від реалій нашої шкільної дійсності, але в той же час підтримую те, що такі «жорсткі» рамки – це реалії вже не майбутнього, а сьогодення.

І найголовніше – незважаючи на певні труднощі (а де їх не існує?) я безумовно маю величезне задоволення працювати на нашому майстер-класі. Багато питань, що обговорюються стосуються не лише школи. 
Тому вдячна всім і бажаю натхнення в подальшій роботі!

1 комментарий:

  1. Наташа, я полностью согласна, тоже обнаружила много "белых пятен" в личном опыте. Такие мастер- классы очень полезны и хорошо наводят порядок в голове!! Рада нашему общению на занятиях. Надеюсь, что ты поделишься новой формой для математики?

    ОтветитьУдалить